Przeprowadź migrację lub zacznij od nowa. To proste.
Przewidywalny i łatwy do zrozumienia proces, uwzględniający wszystkie obawy.
Uruchomienie nowego sklepu lub migracja do nowego rozwiązania eCommerce
Zawsze niesie ze sobą pewien stopień niepewności i niepokoju - a ostatnią rzeczą, której potrzebujesz, jest martwienie się o dodatkowy problem.
Właśnie dlatego opracowaliśmy łatwy do wdrożenia proces wdrażania, który zmienialiśmy przez lata, abyś był w pełni świadomy tego, co należy zrobić i kiedy.
Projektowanie i wdrażanie
Ten krok jest wspólnym wysiłkiem Twojego zespołu i Zento; spersonalizujemy projekt i UX sklepu, zaimportujemy i dodamy atrybuty i kategorie produktów z obsługiwanych formatów, w razie potrzeby przeprowadzimy migrację treści ze starego rozwiązania i pomożemy w tworzeniu katalogu produktów.
Testowanie i szkolenie
Na tym etapie zarówno nasz zespół, jak i Ty - dokładnie przetestujemy nową witrynę pod każdym kątem: projekt, UX, nawigacja, produkty, płatności, automatyzacje i cały przepływ zamówień.
Kto co robi podczas tego procesu?
Stworzyliśmy poręczny mały wykres, który dotyczy obowiązków od etapy trzeciego:
Obowiązek: | Zento | Ty |
---|---|---|
Tworzenie i wdrażanie projektu |
|
|
Lokalizacja i konfiguracja (dodanie Polityki prywatności, Polityki cookie i Regulaminów), ustawianie języków, VAT, waluty |
|
|
Konfigurowanie e-maili transakcyjnych |
|
|
Przygotowywanie kategorii, atrybutów, produktów w kompatybilnym formacie |
|
|
Ręczne dodawanie kategorii, atrybutów, produktów w panelu Zento |
|
|
Migracja z poprzedniej platformy |
|
|
Dodawanie stron informacyjnych |
|
|
Administracja blogiem (dodawanie / edycja artykułów) |
|
|
Konfigurowanie bramek płatności i wysyłki |
|
|
Integracje narzędzi marketingowych (Google Tag Manager, Facebook Pixel itp.) |
|
|
Instalowanie dodatkowych modułów |
|
|
Uruchomienie sklepu (zmiana serwerów nazw, instalacja certyfikatu SSL) |
|